vrijdag 19 juni 2015

Thesis: flyerversie

Over twee weken doe ik masterexamen! Op de master leren&innoveren aan de Stoas Wageningen / Vilentum hogeschool zijn er twee belangrijke eindproducten. Met je thesis bewijs je dat je (relevant) onderzoek op masterniveau kunt doen en met je eindportfolio laat je zien hoe je jezelf hebt ontwikkeld in de rol van onderzoekende innovator van leren.
Deze twee eindproducten zijn al door de keuring van de interne beoordelaars. De enige die nog roet in het eten kan gooien is de externe beoordelaar, een wetenschapper die mijn thesis ook voldoende moet vinden. Een extra opdracht is om  je thesis te vertalen naar een flyer (of iets anders) waarmee je het onderzoek en de opbrengsten daarvan presenteert. Deze flyer deel ik ook uit tijdens mijn masterexamen, waar ik verder nog een presentatie van 10 minuten houd en daarna nog 30 minuten vragen krijg van de examencommissie. Ik ben nog niet zenuwachtig. Ik ben nog niet zenuwachtig. Ik ben...

Anyway, de flyer:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten